HÜLYA ŞAHİN-FATSA TOKİ İLKOKULU
OCAK AYI STEM ÇALIŞMALARIMIZ
Ali'nin Park Hayali
HÜLYA ŞAHİN -FATSA TOKİİLKOKULU
Şubat ayı stem çalışmalarımız
Can Depremi ÖğreniyorHÜLYA ŞAHİN-FATSA TOKİ İLKOKULU
Öğrencilerin Mart ayı stem çalışmaları
İlayda ve İcatları
HÜLYA ŞAHİN-FATSA TOKİ İLKOKULU
Öğrencilerin Nisan ayı stem çalışmaları
************************************************************************
ŞENAY ALADAĞLI / ÜNYE İNÖNÜ İLKOKULU ANASINIFI
Önce web 2.0 aracı Woki ile seslendirilen problem durumu hikayemizi dinledik.Hikayemiz ile ilgili konuştuk , tartıştık ve araştırma yaptık.Daha sonra tasarımlarımızı ve ürünlerimizi hazırladık.Hazırladığımız ürünlerle uzay yürüyüşü draması yaptık,böylece yaptığımız çalışmaları test etmiş olduk.
ŞENAY ALADAĞLI / ÜNYE İNÖNÜ İLKOKULU ANASINIFI
Mart ayı stem çalışmalarını yapan öğrencilerim yaptıkları çalışmaları değerlendirdiler.
ŞENAY ALADAĞLI / ÜNYE İNÖNÜ İLKOKULU ANASINIFI
NİSAN AYI STEM ETKİNLİĞİ ÇALIŞMALARIM.
Öğrencilerimizle problem durumunu dinledik ve tartıştık. Eski bayramlar ve pandemi sürecinde nasıl bir bayram kutlaması yapmak istediklerini hakkında sohbet ettik ve bilgiler verdik. Evlerimizi süslemeye karar verdik.Müzik aletleri hakkında konuştuk. Tasarladık - Yaptık - Kullanarak denedik. Kendi bando takımımızı kurduk.
************************************************************
EŞREF USLU / ŞEHİT ÜMİT İNCE ANAOKULU
NİSAN PROBLEM DURUMUNA BAŞLIKLARIMIZ
EŞREF USLU / ŞEHİT ÜMİT İNCE ANAOKULU
NİSAN AYI STEM ETKİNLİKLERİ
Nisan Ayı Stem Çalışmalarımız. Öğrencilerimizle problem durumunu dinledik ve tartıştık. Eski bayramlar hakkında sohbet ettik ve bilgiler verdik. Müzik aletleri hakkında konuştuk. Tasarladık - Yaptık - Kullanarak denedik. Kendi bando takımımızı kurduk
EŞREF USLU / ŞEHİT ÜMİT İNCE ANAOKULU
MART AYI STEM ETKİNLİKLERİ
Öğrencilere problem durumu hakkında bilgiler verildi. problem durumu okula gelen öğrenciler ile izlendi gelmeyenler ise velilere atılarak izlenmesi sağladı. Çocuklara icatlar hakkınd bilgiler verildi. uzay hakkında farklı videolar izletildi. Sonuç olarak yeni ürünlerimizi tasarladık ürettik ve değerlendirrdik
EŞREF USLU/ŞEHİT ÜMİT İNCE ANAOKULU-ALTINORDU/ORDU
ŞUBAT AYI STEM ETKİNLİKLERİ
Şubat Ayı problem durumu okula gelen öğrencilere okulda okula gelmeyen öğrencilere ise uzaktan eğitim yoluyla bilgi verildi. Öğrencilere deprem konusunda farklı videolar izletildi ve sınıflarda deprem anında yapılacaklar ile ilgili uygulamalar yapıldı. Öğrenciler Stem çalışması için önce taslaklar oluşturup çizimlerini yaptılar. Gerekli malzemeleri toplayıp ürünlerini oluşturdular. Ürünlerini test edip anlattılar.
*********************************************************************************
EŞREF USLU/ŞEHİT ÜMİT İNCE ANAOKULU-ALTINORDU/ORDU
OCAK AYI STEM ETKİNLİKLERİ
*********************************************************************************
FİLİZ ALICI- ATATÜRK İLKOKULU ANASINIFI
Ocak ayı Stem Çalışmamızın ilk problem durumu hikayesi öğretmenlerimizle ortak ürün olarak yapılarak,web 2.0 voki ile seslendirilmesi yapıldı.
OCAK AYI STEM ÇALIŞMALARI
Ocak ayı problem durumu öğrencilere uzaktan eğitimle derste verilerek önce problemi düşünerek çözüm bulmaları sağlandı. Ardından öğrencilerimiz tasarım aşamasına geçerek çizimlerini tamamlayıp, tasarıma uygun olarak malzemeleri belirleyip ürünleri oluşturup, son olarak ürünlerini test edip değerlendirdiklerini ve bu süreçten keyif aldılar.
ŞUBAT AYI STEM ÇALIŞMALARI
Mart Ayı Stem Çalışmamızda öncelikle problem durumu hikayemiz akıllı tahtadan öğrencilerimize izletildi. Ardından gezegenleri tanıdık ve tasarım resimlerimizi yaptık. Ürün aşamasında roket ve astronot kıyafeti hazırlayan öğrencilerimiz astronot kıyafetlerini giyerek uzaktan eğitimle gezegen şarkılarını söylediler ve değerlendirme çalışması ile süreç tamamlandı.
NİSAN AYI STEM ÇALIŞMALARI
Öğrencilere problem durumu verilerek ,öncelikle hikaye başlık önerdiler, ardından önceki yıllardaki 23 Nisan Çocuk Bayramı izlenilerek hayallerindeki 23 Nisan resmini yapıp evlerini süslediler ve Atatürk ile resimde yan yana geldiler.23 Nisan bando takımı için müzik aletlerine karar verip tasarım resmini yapıp ,ürün aşamasına geçildi ve dersimizde müzik aletleri çalınarak test edildi ve süreç değerlendirildi.
********************************************************************
Emin Güleç / ORDU İKİZCE DEVECİK İLKOKULU
OCAK AYI STEM ÇALIŞMALARIMIZ
Ocak ayı problem durumumuz öğrencilerle paylaşıldı. Ardından öğrencilerimiz düşünerek probleme çözüm yolu buldular. Daha sonra temin ettikleri malzemelerle ürünlerini ortaya koydular.
*****************************************************************************
ŞUBAT AYI STEM ÇALIŞMALARIMIZ
*************************************************************************************
STEM ORDUSU Mart Ayı problem durumu hikayesi öğretmenlerimiz tarafından oluşturuldu ve web 2.0 aracı woki ile seslendirildi.
**********************************************************************************************
Projemizin Mart Ayı Çalışmaları Tamamlandı.
**********************************************************************************************
STEM ORDUSU Nisan Ayı problem durumu hikayesi öğretmenlerimiz tarafından oluşturuldu ve web 2.0 aracı Plotagon ile seslendirildi.
**********************************************************************************
Projemizin Nisan Ayı Çalışmaları tamamlandı.
*****************************************************************************
HAKİME GÜLER /ŞEHİT SEZGİN KARACA İLKOKULU
Şubat ayı Stem Çalışmamızın problem durumu hikayesi öğretmenlerimizle ortak ürün olarak yapılarak,web 2.0 voki ile seslendirilmesi yapıldı.
HAKİME GÜLER ŞEHİT SEZGİN KARACA İLKOKULU
OCAK AYI STEM ÇALIŞMALARIMIZ
Ocak ayı problem durumu öğrencilere uzaktan eğitim yoluyla verildi ve problem durumu üzerine düşünmeleri istendi. problem durumunu düşünen öğrenciler önce yapacakları ürünün taslağını çizdiler ve gerekli malzemeleri temin ettiler. Malzemeler ile ürünlerini yapan öğrenciler ürünlerini test ettiler ve ürünlerini tanıttılar. Ürün yapım aşamasında keyif aldıkları gözlemlendi.
Şubat ayı problem durumu öğrencilere uzaktan eğitim yoluyla verildi ve problem durumu üzerine düşünmeleri istendi. problem durumunu düşünen öğrenciler önce yapacakları ürünün taslağını çizdiler ve gerekli malzemeleri temin ettiler. Malzemeler ile ürünlerini yapan öğrenciler ürünlerini test ettiler ve ürünlerini tanıttılar. Ürün yapım aşamasında keyif aldıkları gözlemlendi.
**********************************************************************************
HAKİME GÜLER ŞEHİT SEZGİN KARACA İLKOKULU
ŞUBAT AYI STEM ÇALIŞMALARIMIZ
****************************************************************************
Mart ayı problem durumu öğrencilere uzaktan eğitim yoluyla verildi ve problem durumu üzerine düşünmeleri istendi. problem durumunu düşünen öğrenciler önce yapacakları ürünün taslağını çizdiler ve gerekli malzemeleri temin ettiler. Malzemeler ile ürünlerini yapan öğrenciler ürünlerini test ettiler ve ürünlerini tanıttılar. Ürün yapım aşamasında keyif aldıkları gözlemlendi.
****************************************************************************
Mart ayı problem durumu öğrencilere uzaktan eğitim yoluyla verildi ve problem durumu üzerine düşünmeleri istendi. problem durumunu düşünen öğrenciler önce yapacakları ürünün taslağını çizdiler ve gerekli malzemeleri temin ettiler. Malzemeler ile ürünlerini yapan öğrenciler ürünlerini test ettiler ve ürünlerini tanıttılar. Ürün yapım aşamasında keyif aldıkları gözlemlendi.
**************************************************************************
Mart ayı problem durumu öğrencilere uzaktan eğitim yoluyla verildi ve problem durumu üzerine düşünmeleri istendi. problem durumunu düşünen öğrenciler önce yapacakları ürünün taslağını çizdiler ve gerekli malzemeleri temin ettiler. Malzemeler ile ürünlerini yapan öğrenciler ürünlerini test ettiler ve ürünlerini tanıttılar. Ürün yapım aşamasında keyif aldıkları gözlemlendi.
**************************************************************************
ŞENAY ALADAĞLI / ÜNYE İNÖNÜ İLKOKULU ANASINIFI
OCAK AYI STEM ÇALIŞMALARIMIZ
ŞENAY ALADAĞLI / ÜNYE İNÖNÜ İLKOKULU ANASINIFI
Ocak Ayı stem etkinliği problem durum hikayesi web 2.0 aracı woki ile seslendirilmiştir.
STEM ETKİNLİĞİ Şubat Ayı problem durumu hikayesi öğretmenlerimiz tarafından oluşturuldu ve web 2.0 aracı woki ile Hakime Güler öğretmenimiz tarafından seslendirilmiştir.
ESRA ÖZKAYA-ÇAYIRKENT AŞAĞIOBA İLKOKULU
Ocak ayı Stem çalışmalarımız...
Öncelikle problem hikaye durumumuzu uzaktan eğitimle öğrencilerimizle paylaştık.Problem hikayemizle ilgili konuştuk,tartıştık ve tasarım aşamasına geçtik.Tasarımlarımızı ürüne dönüştürdük ve sonrasında öğrencilerimiz yaptıkları çalışmaları bizlere sundular.
ESRA ÖZKAYA-ŞUBAT AYI STEM ÇALIŞMALARIMIZ
Şubat ayı tasarım ve ürünlerimiz...
Şubat ayı Stem çalışmaları videomuz...
Mart ayı çalışmalarımızı tamamladık.Önce problem durumu hikayemizi dinledik.Hikayemiz ile ilgili konuştuk , tartıştık ve araştırma yaptık.Daha sonra tasarımlarımızı ve ürünlerimizi hazırladık.
Mart ayı problem durumu hikayemizi dinledik ve üzerine konuştuk.
Mart ayında forum sayfalarımızı öğrencilerimiz de kullandı.
Nisan ayı için öncelikle problem durumu hikayemizi oluşturduk ve hikayemizi öğrencilerimizle paylaştık.Hikayemiz 23 Nisan ile ilgiliydi.Öğrencilerimizden bayramı kutlayacağımız müzik aletleri yapmalarını istedik.Hikayemiz üzerine konuştuk ve hikayemize başlık bulduk.Sonrasında yapacağımız ürünleri tasarladık ,ürün aşamasına geçtik.Ortaya çok güzel ürünler çıktı.
**********************************************************************************
ŞENAY ALADAĞLI / ÜNYE İNÖNÜ İLKOKULU ANASINIFI
ŞUBAT AYI STEM ÇALIŞMALARIMIZ
CAN DEPREMİ ÖĞRENİYOR
Öncelikle WOKİ ile seslendirilen problem hikayemizi uzaktan eğitimle öğrencilerimizle paylaştık.Konu ile alakalı bilgilendirici çeşitli filmler izledik ve problem hikayemizle ilgili konuştuk,tartıştık ve tasarım aşamasına geçtik.Tasarımlarımızı ürüne dönüştürdük ve sonrasında öğrencilerimiz yaptıkları çalışmaları bizlere sundular.
***********************************************************************************
Neslihan DEMİR- Havluiçi İlkokulu-Aybastı/ORDU
Aybastı Havluiçi ilkokulu 2/A Sınıfı
STEM ORDUSU ( STEM OF ORDU )
e Twinning projemizin Ocak Ayı stem çalışmalarımız.
*************************************************************************************
Neslihan DEMİR- Havluiçi İlkokulu-Aybastı/ORDUStem Ordusu Aybastı Havluiçi İlkokulu 2/A Sınıfı Proje Ekibi Şubat Ayı Çalışması
*********************************************************************************
Neslihan DEMİR- Havluiçi İlkokulu-Aybastı/ORDUAybastı Havluiçi İlkokulu Stem Ordusu Proje Ekibi Mart ayı çalışmaları
***********************************************************************************
Neslihan DEMİR- Havluiçi İlkokulu-Aybastı/ORDU
Stem Ordusu
Aybastı Havluiçi ilkokulu
Nisan ayı çalışmaları
*******************************************************************************
ÇİĞDEM YILMAZ TAŞKESİĞİ İLOKULU STEM ÇALIŞMALARI
OCAK AYI STEM ÇALIŞMASI
ŞUBAT AYI STEM ÇALIŞMASI
Şubat ayında depreme dayalı evler tasarladık.
MART AYI STEM ÇALIŞMASI
Mart ayında farklı gezenlerde yaşayabilmek için roket, ev ve araç tasarladık.
NİSAN AYI STEM ÇALIŞMASI
Nisan ayında 23 Nisan'ı evde kutlama hazırlıkları yaptık. Müzik aletlerimizi tasarladık,kendi bando takımızı kurduk.
***********************************************************************************
SÜLEYMAN ARİF OKUTAN ÜNYE İNÖNÜ İLKOKULU 3/C SINIFI
OCAK AYI ÇALIŞMALARIMIZ
ŞUBAT AYI ÇALIŞMALARIMIZ
MART AYI ÇALIŞMALARIMIZ
*********************************************************************************





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder