ORTAK ÜRÜN ve İŞBİRLİKÇİ ÜRÜN

'' Çocuk Kalbimle'' 


eTwinning Stem Ordusu proje ekibi öğrencilerinin katkıları ile "Çocuk Kalbimle" şarkısı işbirliği çalışması🥰 video web 2.0 Inshot ile hazırlandı

**************************************************************************

''ÖĞRETMENİM'' AKROSTİŞ ŞİİR


24 Kasım Öğretmenler Günü için proje ortaklarımızla "Öğretmenim" akrostiş şiir ortak ürün hazırladık,ögrencilerimiz söyledi.Video web 2.0 inshot ile hazırlandı.

***************************************************************

Stem Of Ordu İşbirlikçi 2021 Proje Takvimi



Stem Ordusu Proje Ekibi Web 2.0 Canva İle Ekip Oluşturup İşbirlikçi bir 2021 Yılı Takvimini Proje Ekibi Olarak tamamladılar.

**********************************************************************************

STEM OF ORDU 2021 NEW YEAR MESSAGE TEACHER



İşbirlikçi Web 2.0 Canva ile ekip oluşturularak her öğretmen
kendi yeni yıl videosunu yükleyerek çalışma tamamlandı.

*************************************************************




Web 2.0 Canva aracı ile ekip oluşturulup işbirlikçi bir çalışma ile öğrenci yeni yıl videoları yüklendi.


Proje öğrencilerimizle birlikte eTwinning Günü birlikte kutladık. Proje öğrencilerimiz eTwinning yazısını evdeki çeşitli malzemeleri kullanarak oluşturdular.

******************************************************************


ŞENAY ALADAĞLI / ÜNYE İNÖNÜ İLKOKULU ANASINIFI

Stem etkinliği ocak ayı problem durum hikayesi projedeki öğretmenlerimiz tarafından işbirlikçi ve ortak ürün çalışması olarak yazıldı.Aşağıda linki paylaşılmıştır.

                         STEM ORDUSU eTWİNNİNG PROJESİ


STEM ETKİNLİKLERİ OCAK AYI PROBLEM DURUMU YAZMA  ORTAK ÜRÜN ÇALIŞMASI ( OYUN PARKI )


  GİRİŞ :


1- FİLİZ ALICI : Karadeniz’in dağlık ve birbirinden uzak bir köyünde doğmuştu Ali. Bahçeler içindeki birbirinden uzak evler, bir de göç problemiyle iyice boşalmıştı. 


2 - ŞENAY ALADAĞLI : Etrafında oyun bile oynamaya arkadaşı kalmamıştı.Sabah yine erkenden uyandı.Kahvaltısını yaptıktan sonra annesi ve babası bahçeye çalışmaya çıktılar.


3 - SÜLEYMAN ARİF OKUTAN :Babası kışlık odunları hazırlıyor, annesi de sebze bahçesiyle ilgileniyordu. Bir süre sonra sıkıldı Ali etrafıyla ilgilenmekten ,en iyisi gidip televizyon izleyeyim dedi. 


GELİŞME: 


4 - ESRA ÖZKAYA : Televizyonu açtığında gözlerine inanamadı.Çılgınca eğlenen çocukları gördü televizyonda, hiç sıkılır gibi gözükmüyorlardı.


5 - NESLİHAN DEMİR : Park demişti adına televizyondaki adam, demek ki Ali’nin de bir parkı olsa hiç sıkılmayacaktı. Şehirden uzakta bir köyde doğup  büyüyen Ali, televizyonda gördüğü çocuk parkından çok etkilenmişti. 


6 - ÇİĞDEM YILMAZ : Koşarak bahçeye çıktı elinden tuttuğu gibi zorla babasını eve getirdi. Tv deki çocukları göstererek "Beni de onların parkına götür baba, bende o oyuncaklarda eğlenmek istiyorum" dedi. 


7 - HAKİME GÜLER :  Babası “ Ali’cim bizim bulunduğumuz yerde böyle bir park yok, bu gördüğün park ise gidemeyeceğimiz kadar uzak bir yerde “ dedi. 

 

8 - EŞREF USLU : Bunu duyan Ali hayal kırıklığı ile kendini  koltuğa attı ve yüksek sesle ağlamaya başladı. Babası ne dediyse sakinleştiremedi. 


9 -HÜLYA ŞAHİN : Ali'nin üzülmesinden daha çok üzülmüştü Ali'nin babası. Kendisi de bu köyde büyümüştü. O da parksız büyümüştü ama o zamanlar bu mahallede çocuk seslerinden durulmazdı. 


10 - EMİN GÜLEÇ : Oysa şimdi yakınlarda Ali’den başka çocuk kalmamıştı. Üzülmekte sonuna kadar haklıydı Ali. Babası o an karar verdi oğluna televizyondaki kadar güzel olmasa da bir oyun parkı yapacaktı.


SONUÇ : Ama nasıl ?






Stem etkinliği ocak ayı problem durum hikayesi ortak ve işbirlikçi ürün olarak öğretmenlerimiz tarafından yazıldı, projedeki öğrencilerimiz tarafından resmedildi,web 2.0 aracı storyjumper ile  hazırlandı.Seslendirmesi öğretmenimiz Şenay ALADAĞLI tarafından yapıldı. 


                              https://www.storyjumper.com/book/read/96869616


******************************************************************************

     ŞENAY ALADAĞLI / ÜNYE İNÖNÜ İLKOKULU ANASINIFI

Stem Etkinliği Şubat ayı problem durum hikayesi öğretmenlerimiz tarafından oluşturuldu, web 2.0 aracı google docs kullanılarak yazıldı.Linkide aşağıdadır.

STEM ORDUSU ( STEM OF ORDU ) e TWİNNİNG PROJESİ

STEM ETKİNLİKLERİ ŞUBAT AYI PROBLEM DURUMU YAZMA ORTAK ÜRÜN ÇALIŞMASI ( DEPREME DAYANIKLI EVLER )


GİRİŞ : 

1- ÇİĞDEM YILMAZ : O sabah Can erkenden uyandı. Pazar günleri ailesi için önemli bir gündü. Bütün hafta çalışmak zorunda olan anne ve babası pazar günlerini çocuklarına ayırarak, birlikte zaman geçirirlerdi. 

2 - HAKİME GÜLER :Bunu bilen Can cumartesi günleri daha bir heyecanlı olur, o gece yatağına uzandığında, ertesi gün ailesiyle birlikte yapacaklarının hayaliyle uykuya dalardı.


GELİŞME :

3 - EMİN GÜLEÇ : Heyecandan erkenden uyanan Can televizyonu açarak anne ve babasının uyanmasını bekledi. Anne ve babasının uyanmasıyla heyecanı daha da arttı. 

4- HÜLYA ŞAHİN :Annesi güzel bir kahvaltı hazırlamak için kolları sıvamış. Can ve babası simit almak için evden ayrılmıştı. Sıcacık simitlerle eve dönen Can ve babası harika yiyeceklerle kahvaltı masasını görünce büyük bir iştahla masaya oturdular.

5- ŞENAY ALADAĞLI : Hep birlikte neşe içinde kahvaltı yaparken,önce büyük bir gürültü duydular, gürültüyle birlikte ev sallanmaya ve eşyalar da birer birer yerlere düşmeye başladı.Can bütün bu olanlardan çok korktu, daha öncesinde hiç böyle bir şey yaşamamıştı.

6- EŞREF USLU : Babası ‘deprem olduğunu ve herkesin evin güvenli bir köşesine çökmesini’ söyledi. Can kardeşi ile beraber masanın altına girdi, anne ve babası da koltuğun arkasına sığındılar.

7- SÜLEYMAN ARİF OKUTAN :Sarsıntının geçmesini bekleyip hep birlikte hızlı bir şekilde panik yapmadan evden dışarı çıktılar. Dışarı çıktıklarında panik halde etrafta koşuşturan insanları gördüler. Arka mahalleden bir toz bulutu yükseliyordu, 

8-ESRA ÖZKAYA  :Can neden olabileceğini düşünürken Ayşe teyzenin ‘’evimiz yıkıldı’’ diye bağırdığını duydu.Demek ki bu toz bulutu Ayşe teyzenin evinden geliyordu.O anda Can’ın aklına yan binadaki kuzeni Işıl geldi.Şaşkınlığını üzerinden atan Can hızla onların binasına doğru ilerledi.

9 - NESLİHAN DEMİR :  Işıl’ı binanın önünde ağlarken gördü , yanına gidip onu sakinleştirdi. Neyse ki kimseye birşey olmamıştı. İki kuzen ayağa kalkıp etraflarındaki binalara bakınca bazı binaların hasar gördüğünü veya yıkıldığını fark ettiler, çok şaşırmışlardı.

10 - FİLİZ ALICI : Nasıl oluyor da mahalledeki bazı binalar yıkılıp hasar görürken bazı binalar hiç bir sıkıntısı olmadan ayakta dimdik kalabiliyordu ?.

    Işıl gördüğü manzaradan çok etkilendi. Ağlamaklı bir şekilde Can’ a binaların neden yıkıldığını sordu.

      Can da şöyle cevap verdi…

Acaba burada Can nasıl cevap vermiş olabilir?



https://docs.google.com/document/d/1k5p3mCzt4AgeIFOVKW-xDxW96Ybu-b0h-e3VvIg2JBI/edit?usp=sharing


**********************************************************************************

FİLİZ ALICI-ÜNYE ATATÜRK İLKOKULU ANASINIFI

STEM ORDUSU proje ekibi olarak Ocak Ayı Stem Çalışmalarımızı web 2.0 Bookcreatorun işbirlikçi özelliği ile bir araya getirerek e-book olarak hazırladık.

                               ***************************************************

FİLİZ ALICI-ÜNYE ATATÜRK İLKOKULU ANASINIFI


Stem Ordusu proje ekibi olarak İstiklal Marşı'nın Kabul Edilişinin 100. yılını proje öğrencilerimizin işbirlikçi İstiklal Marşı şiirini okumasıyla kutladı.

******************************************************

ESRA ÖZKAYA/ÇAYIRKENT AŞAĞIOBA İLKOKULU


Şubat ayı e Book çalışmamızı Storyjumper web 2.0 aracıyla işbirlikçi olarak hazırladık.

***********************************************************************************
ESRA ÖZKAYA/ÇAYIRKENT AŞAĞIOBA İLKOKULU


22 Mart Dünya Su Günü işbirlikçi çalışmamızı ChatterPix web 2.0 aracı ile hazırladık.

********************************************************************************

ESRA ÖZKAYA/ÇAYIRKENT AŞAĞIOBA İLKOKULU



Nisan ayı Stem çalışma videolarımızı Bookcreator web 2.0 aracı ile işbirlikçi olarak hazırladık.


*********************************************************************************

ESRA ÖZKAYA/ÇAYIRKENT AŞAĞIOBA İLKOKULU


9 Mayıs eTwinning Günü işbirlikçi çalışmamız Scoompa ile hazırlandı.


Karma Takımlar çalışmamızda 4.Karma Takım projemizin adının harflerini boyadılar.Canva web2.0 aracı ile düzenlendi.Mentor öğrtemenler Emin GÜLEÇ ve Esra ÖZKAYA'dır.

****************************************************************************

Emin GÜLEÇ / İkizce Devecik İlkokulu


1.Karma takımın oluşturduğu proje adı akrostiş şiir çalışmasında, 4. Karma takımımız projemizin harflerini boyadılar. Boyanan resimleri birleştirirken web2.0 Scoompa kullanıldı. Mentor öğretmen olarak Emin GÜLEÇ ve Esra ÖZKAYA görev aldılar.




*****************************************************************************


Neslihan DEMİR- Havluiçi İlkokulu-Aybastı/ORDU







Aybastı Havluiçi İlkokulu Dünya Su günü etkinliğimiz

Öğrencilerim resim yapıp Chatterpix ile sloganları seslendirdi





**************************************************************************************************

Neslihan DEMİR- Havluiçi İlkokulu-Aybastı/ORDU






ORTAK ÜRÜN ÇALIŞMAMIZ. İSTİKLAL MARŞIMIZIN 6. KITASINI SESLENDİRDİK

******************************************************************

EŞREF USLU/ ŞEHİT ÜMİT İNCE ANAOKULU-ALTINORDU-ORDU



MART AYI STEM ÇALIŞMALRIMIZ İÇİN HAZIRLAMIŞ OLDUĞUMUZ İŞBİRLİKÇİ KİTABIMIZ. WEB 2.0 STORY JUMPER İLE YAPILDI.


******************************************************************

EŞREF USLU /ŞEHİT ÜMİT İNCE ANAOKULU-ALTINORDU -ORDU





Karma takımlar çalışmasınada 5. takım 23 Nisan şiiri oluşturduk. Öğrencilerimize teşekkür ederiz.

*********************************************************************************

HÜLYA ŞAHİN-FATSA TOKİ İLKOKULU

                                Stem etkinliği NİSAN ayı problem durum hikayesi ortak ve işbirlikçi ürün olarak öğretmenlerimiz tarafından yazıldı, projedeki öğrencilerimiz tarafından resmedildi, web 2.0 aracı storyjumper ile  hazırlandı.

                             https://www.storyjumper.com/book/read/105488366/609297d038383


**********************************************************************************

HÜLYA ŞAHİN-FATSA TOKİ İLKOKULU
ORTAK ÜRÜN ÇALIŞMAMIZ. İSTİKLAL MARŞIMIZIN 4.KITASINI SESLENDİRDİK


Dünya Su günü etkinliğimiz

Öğrencilerim resim yapıp Chatterkid ile sloganları seslendirdi.


**************************************************************************








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

FİLİZ ALICI-ATATÜRK İLKOKULU ANASINIFI-ÜNYE/ORDU

 Proje Çalışmalarımızı web 2.0 emaze ile dijital sergide bir araya getirdik.